Aplicație arhivare - Arhiv360
dezvoltăm viitorul!
Ne-am construit propria aplicație de arhivare clasică și digitalizare pentru a veni în fața clienților cu cea mai bună experiență. Dacă îți dorești să îți gestionezi singur documentele sau ești o firmă de arhivare și vrei să îți îmbunătățești performanța, încearcă și convinge-te.
Arhiv360 - aplicație arhivare - Arhivare mai eficientă prin tehnologie
Uită de foi de calcul și fișiere pe care le poți pierde ușor. Am construit aplicația pe baza legilor arhivării din România și ne mândrim cu o eficiență de 3x mai mare față de procesul manual.
Funcționalități din aplicație
Fiecare funcționalitate este gândită și creată pentru nevoile reale ale unei firme de arhivare și ale clienților acesteia.
Adăugare nomenclator
Generarea automată a cutiei.
Eticheta dosar și cutie
Adăugare dosare
Generare inventar
Statistici
Contactează-ne și îți oferim o demonstrație a aplicației să înțelegi mai bine care sunt avantajele și funcționalitățile acesteia.
Vrem sa iti oferim cea mai buna experienta in cadrul aplicatiei si suntem deschisi la feedback pentru imbuntatatirea acesteia.
Nu te vei pierde în meniuri stufoase. Totul este clar și la îndemâna ta.
Îmbunătățim constant performanța prin actualizări și modificări tehnice.
Datele tale sunt în siguranță și pot fi accesate doar de către echipa ta.
Afla ce parere au clientii nostrii care au folosit aplicatia
S-a dovedit a fi alegerea perfectă pentru nevoile mele de arhivare. Cu servicii de înaltă calitate și un personal dedicat, această firmă a depășit așteptările mele. De la momentul inițial al contactului și până la finalizarea procesului, experiența a fost excelentă.
Florin Cuc (CEO & Founder)Arhiv360 este un partener de încredere în gestionarea documentelor noastre. Cu o abordare personalizată, o infrastructură sigură și servicii de înaltă calitate, îi recomand cu încredere tuturor celor care caută soluții eficiente de arhivare.
Laurentiu Oncescu Director GeneralCompanii, instituții publice și firme de arhivare până în 2 arhivari.
-
0.10€ / dosar introdus
Pret pentru fiecare dosar introdus in aplicatie.
-
Utilizatori nelimitați
Acces nelimitat pentru utilizatori în cadrul aplicației, facilitând colaborarea și distribuția eficientă a sarcinilor.
-
Conform legii nr.16/2 Aprilie 1996
Arhivare documente în deplină conformitate cu prevederile LEGII nr. 16 din 2 aprilie 1996 (republicată), referitoare la Arhivele Naționale, garantând astfel respectarea riguroasă a normelor legale.
-
Eficiență triplă în arhivare
Eficientizează procesul de arhivare, realizându-l de până la trei ori mai rapid, economisind timp valoros pentru echipa dumneavoastră.
- Accesibilitate și colaborare
- Regăsire rapidă a documentelor
-
99,99% disponibilitate
Aplicatia este disponibila 24/7, cu exceptia perioadelor scurte de mentenanta si update-uri.
Destinat firmelor de arhivare cu un număr între 2 și 6 arhivari.
-
0.05€ / dosar introdus
Pret pentru fiecare dosar introdus in aplicatie.
-
Include pachetul de bază
Include toate functionalitatile disponibile in pachetul de baza.
- Control avansat al accesului
- Monitorizarea proiectelor
- Managementul clienților
- Analiză productivitate angajați
- Reducerea costurilor de arhivare
Firme de arhivare cu peste 6 Arhivari.
- 0.02€ / dosar introdus
-
Include pachetul Avansat
Include toate functionalitatile disponibile in pachetul Avansat.
-
Tarifare competitivă
Cel mai mic pret posibil per dosar.
-
Posibilitate de distributie platforma
Iti permitem sa recomercializezi platforma pentru clientii tai la preturi avantajoase.
- Suport dedicat
- Personalizare și integrare










































































